Welcome to DoTA UTP blog!

Vision
To establish our DoTA Community as legal club or society in UTP at 2013

Mission
- Strenghten our bond as a UTP students through DoTA
- Mould a talented DoTA players among us
- Bring DoTA UTP scene to the next level

" DoTA Unite Us All "

Tuesday, November 2, 2010

saya pendota yang tegar

kepada pendota-pendota sekalian, terima kasih kerana sudi datang ke blog ini.

apa-apa info dan cerita yang korang rase menarik untuk dikongsikan sila email kepada aku atau admin2 laen.

nick yang aku penah pakai dalam utp ini adalah menggelabah,abgbeca,keysersoze dan lembumengesot(sudah bertukar milik).

aku mula berdota masa map 6.38 lagi. kepada yang da berdota sejak version 5 itu memang pendota sejati. haha

yang baru berjinak-jinak dengan dota ni, silakan praktis dengan ai dulu sebelom join bnet. aku pon maen dengan ai dulu.ini adalah langkah untuk mengelakkan anda dimaki dan dicaci oleh pendota2 laen.

maksudnya orang yang baru bermain,masih tak tahu istilah2 dota, takkan seminggu baru maen da join bnetkan. ini ada sedikit istilah untuk newbie :

lol = something funny or sarcasm
tp = teleportation scroll
b = go back to base
? = what the hell u do?
gtg = good to go
ftw = for the win
glhf = good luck have fun
afk = away from keyboard
gtfo = get the fuck out
soab = son of a bitch
zzzz = ur action just now is stupid

kalau kamu rasa noob, bila bermain mintak la guide dari yang lebih pro dari kamu. bila kamu rasa pro tapi main macam celaka,itu shit.kah3

p/s : cirit bukan bermaksud cirit birit,tapi pakai hero sama lebih dari 10 kali; contoh terdekat

TREE

0859am/susu

kah3

No comments:

Post a Comment